waaah mitt huvud sprängs!

ÅH!
Just nu, är jag inne i en period med MASSOR av tankar, good or bad..
tänker på allt, ibland bra tänlk, ibland svin dåligt tänk.. mend et är väl så det ska vara..??
Hur som helst så vill jag bara att ni ska veta att min update är lite down, jag försöker men.. massa prov,massa tankar,hästarna... livet bara rullar på liksom, känns som att jag aldrig har tid för någonting!!
Idag alle fall har jag vart i skolan hela dagen, yeah!
Som jag sagt innan.. jag tillhör väl den lilla gruppen, som faktiskt ser FRAM emot att gå till skolan varje dag(elelr de flesta iaf).. haha.
Var på ett sånt där besök hos skolsyster idag, mäta vägas och kolla rygg, yepp.
OCH GEUSS WHAT?? Jag var hela 176.6 cm lång!! Och antagligen växer jag nån centimeter till! ojojoj... flaggstång! ;) Haha, nej men känns faktiskt rätt skönt att vara lång,...för det mesta.

Hästarna var fina idag också, båda två! Red Khairo och Harry i ridhuset bara, duktiga killar!
Nu blir det te med mamma och pappa, sen lite läsa inför prov och duschen... sen SOVA!

image description
/erika cecilia wenderyd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0