VITA coutures

Klar!
Efter en LÅNG dag!
Skola 08.45-15.30, sen buss hem, hemma 16.00.
In med hästarna fort som attan och sedan en snabb macka innan jag och mamma hoppade in i Tinas bil och brummade iväg till Bollebygd!
Åkte till Tinas syster Malin, som designar kläderna i märket VITA, oh my säger jag, grymt fräcka kläder!
Vi var där på en förhandsvisning av olika plagg som används på fashion weeks, och sånt, alltså finns det bara några exemplar i världen!
Alla kommer kunna köpa dessa kläder på torsdag hos henne.
Var nog där i 2 timmar, gick runt och tittade och förundrades av alla roliga annorlunda plagg! Ojoj Asså, så grymma!
Slutade med att jag fick köpt en vit body, som man kan ha under ett par jeans/shorts.. Så blir det lixom som en tight tröja bara! Två skjortor av samma modell, en vit och en svart transperant, riktigt snygga!
Och en GRYMME jacka! Galet gosig och varm! Med massa detaljer osv
Riktigt häftig är den, och jag kan lova, en sån blir man nog ganska ensam om att bära! Sen slank det med ett jätte fint armband och ett par riktigt snygga klackar..woopa!
Bilder kommer!

Sen så har jag fått en del saker på gång..wooha! Känns riktigt grymt galet roligt om detta kan leda till nått riktigt stort! *hoppas*


/Erika Cecilia Wenderyd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0