Veckans planering!

Har massa filmer på Jarad som bara väntar på att poppa upp här på bloggen, men youtube och blogg.se.. VILL inte fungera! @@

Idag är jag sjuk.
Är ungefär lika roligt som meningen ovanför... haha.
Vart hemma ifrån skolan idag, rätt skönt i och för sig men, sjuk är aldrig roligt.
SÄRSKILT inte nu, så som denna veckan ser ut:

Onsdag~ Skola(om jag mår bra) Rida två-tre hästar, kanske med Elin till GBG, eftersom GP-ponny ryttarna ska
intervjuas för tv4! verkligen sjukt roligt för dom!

Torsdag~ SCANDINAVIUM, GÖTEBORG HORSE SHOW! HELA dagen! Denna dagen sker ALL shopping, haha!
(Kanske rida en eller två)

Fredag~ SCANDINAVIUM, GÖTEBORG HORSE SHOW! hela dagen idag också(wahaa) går med massa friends alla dagar!!
Kanske rida en eller två!
PÅ KVÄLLEN ÄR DET RIDSPORT EVENT! Massa underbart folk på plats, går med en hel hög vänner! Bästa kvällen på längre.

Lördag~ SCANDINAVIUM, GÖTEBORG HORSE SHOW! Hela dagen!
GP-ponnyn!! Lycka till Elin och min Dröm prins!
(rida idag också)

Söndag~ SCANDINAVIUM, GÖTEBORG HORSE SHOW! Hela dagen.. hhaha, som ni märker, är jag där ALL THE TIME, varje dag, alla föreställningar! LOVE IT!
(rida)

ÄR NI DÄR??

xoxo Erika
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0