i mitt huvud just nu.

hej.
Okej, vi kan börja med att säga såhär- det är kaos!
Kaos i mitt huvud, mina känslor,mitt humör allt-bergodalbana!
Skrattar,gråter,deppar,myser,sämsta självförtroendet,bästa.. allt bara går upp och ner!

Väntar på ett väldigt jobbigt besked, som kan ändra allt. Förstöra allt.
Ett besked som är fruktansvärt svårt att ta, men jag hoppas på det bästa.

Mitt hjärta värker verkligen.. det pumpar känslor genom hela kroppen, riktigt svåra känslor.
Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka och tro längre.??? De man tror står en nära, sviker. Den man älskar, försvinner.
Så därför är bloggandet lite vagt, jag orkar helt enkelt inte tänka mer, orkar inte ha mer att bry mej om!
Men jag ska försöka blogga lite, göra lite djupa inlägg nu, såfort min hjärna slutar strejka.

xoxo Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0