Today don't Feel like doing anything..

Sjuk,trött,utmattad,ont i halsen,snuvig,och vi avrundar det hela med magont...härligt!
Men,glad Alla hjärtans dag på er i alla fall!

Idag har jag..dadadadadaaam-inte gjort ett skit!
Haha nej men jag har till mesta dela legat och slappat i soffan, TV,film osv..härligt men otroligt segt, att vara sjuk just på LOV! Inte okej!!
Sen har jag väl försökt att plocka iordning lite inne, gick väl sådär haha.
Ridit Bruno har jag gjort också! Hoppade faktiskt idag, hela 95-1m hoppade vi! Duktig "liten" kille!(bara typ 1.72) så mysig inställning till hoppningen har han! Han är pigg(är vanligtvis ganska lugn) och han drar iväg mot hindren och hoppar jätte stora fina språng! Ska nog bli någonting av honom också om ett litet tag, talang har han i alla fall!

NU är det top model Sverige, woop!

Hörs snart!
/Erika Cecilia Wenderyd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0