Svar

Fick en två frågor, så här kommer svar:

1. Ifall jag var med i Eliitponnys tävling och ifall jag kunde länka dit?

Svar: Yes såklart jag är med i deras grymma tävling! Tyvärr kan jag inte länka då jag bloggar ifrån Ipaden nu, och då funkar det inte :/
Men gå in på www.eliitponny.blogg.se och leta ibland gamla inlägg, eller titta ibland våra gamla inlägg så har jag nog lagt upp en bild med länk tror jag!
Kram

2.ifall jag hade ridit GP-ponnyn?

Svar: Ja! Jag har varit med i GP-ponnyn en gång och gick hela vägen till Scandinavium där jag kom 10:a med Dream Boy( min underbara C-ponny som Elin kvalar med nu)
Red GP-ponnyn 2009, kvala i Stenungsund eller nått sånt, Kom 4:à i kvalet, semifinal i Kungsbacka där vi kom 6:à och sen då Scandinavium där vi Kom 10:a!:D
Helt klart en av de ROLIGASTE häftigaste sakerna jag någonsin gjort!

Kram!
Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0