@Scandinavium

Good feelings!!
Så underbart att vara här! Älskar allt här, luften,folket,affärerna..allt!
Spenderade hela gårdagen här också, fick med mej lite saker hem, SJUKT snygga+behövliga saker!
Inte alla..men den som inte var behövlig va snygg,så det är okej..;)

Tyvärr mår jag nästan sämre idag! Helt slut i hela kroppen,mår illa,helt seg och trög i huvudet..snuvig,hostar osv..
Helst hade jag bara lagt mej ner här över stolarna på läktaren och vilat! Mår riktigt dåligt.
Tog sov morgon och vilade upp mej lite,red Khairo och Harry--> sen på buss 300 direkt in till GBG, och nu sitter jag här på läktaren, ensam..sjukt skönt! Känner mej rätt osocial just nu, har ingen lust att träffa nån,...så jg väntar en stund o ser om ja mår bättre sen...

Ikväll taggar vi massor till Ridsport Event by Linn Olsson och inWest!!
Eller så gott det går, just nu är jag intr så taggad, haha!

Hörs sen!
/Erika Cecilia Wenderyd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0