Prao-check

Hej!
Hemma efter en fruktansvärt lång JOBBIG dag!
Upp 07.10(försov mej en timma) plugga 20 min Hann inte mer.. Sen fixa mej o drog till skolan!
Utvecklingssamtal-gick BRA! Kändes faktiskt riktigt bra när vi snacka om alla ämnen osv..riktigt riktigt bra!

Hade prov i NO-fetaste provet..TRODDE vi att det skulle vara, och smart som jag är började jag plugga för 3 dagar sen...eftersom det va GALET mycket att kunna.
Gick in o gjorde mitt bästa, och insåg att det Inge va så jätte svårt..13 frågor, kunde väl inte tre, men resten va lätt som en plätt! Härligt

Sen då, drog jag och mina kompisar upp till Konfan som började 4, slutade kl.18.00.. Uääh på det idag..sjukt jobbigt, orkar inte.
Sen så drog jag hem, har slappat i käkat osv nu i ca en timma, alone.
Mamma och pappa kom hem-med tre kassar ifrån VITA(glömt bilder, kommer snart) och jag blev liiite fundersam..;)
Började bra med ett par DÖsnygga klackar..mörkblå,nätta,stilrena..high class!
Sedan tog dom fram en UNDERBAR kappa! Ojojojoj va fin den va va! Vit, varm gosig och skitsnygg!
Efter det en grymme din väst, ur samma kollektion som kappan och jackan, sp nu äger jag väl alla modeller, haha ;)
TACKTACKTACKTACKTACK mamma och pappa!

Sen fick jag även Veta en till SJUKT rolig sak!!
Jag ska PRAOa v.11-12, men har ingen praoplats än..men mamma berättade-
Att jag ska få PRAOa på VITA coutures v.12 och..dadadadaaaam, det bästa av allt(sjukt överglad) är att jag ska få (troligtvis) modells för henne under tiden jag jobbar där, o visa kläder osv!

Åh så underbart, känns verkligen som jag kommer närmare och närmare min dröm....!
Och det bästa är..-jag har mer på gång!

Xoxo Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0