Packa, pusta, tvätta Cooper...

Packat mina tävlingskläder nu, o pyjamas osv..
Ska strax till stallet o spendera resten av dagen o kvällen där! Allt ska packas, putsas, Coopis ska tvättas och ridas, och jag ska städa tävlingsskåpet osv... Kommer vara helt slut när jag kommer hem. Men så äre o va
häst- tjej ;)

Ska försöka att hinna göra tidsinställda soom ska komma upp under hela helgen när jag är borta. Sen har vi ju bästa Erika som bloggar hela tiden oxå, men jag kommer mobilblogga om appen funkar, så ni vet hur det går för mej :) Annars kanske erika kan göra det ;)


Nae, nu måste jag fortsätta ska hinna äta innan jag åker till stallet oxå!

Hörs senare!









/emmaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0