lite om mej..

onödigt vetande om Erika cecilia wenderyd:

- Jag är exakt 174.2 cm lång
-Jag sover nästan alltid med en fot utanför täcket!
-Av mina kompisar i skolan kallas jag Irre.. vackert...
-image description
-Jag är en NÖRD för Glee och Top Model, kan inte missa ett enda program!!
-Melodifestivalen tycker jag också är kul.....
-Jag mår sjukt bra när jag är på tävlingar eller Götenorgs Horse show.. åh bästa platsen to be!
-mamma ville att jag skulle heta Linnéa Cecilia Wenderyd... kkänns inte riktigt som mej huh??
-Jag har vart med om  ganska tunga saker, som jag bär med mej, men visar det inte.
-Favvo färgen är marinblå på hästutrustning, vit på kläder.. elelr svart.
-Jag har gått i mjukisbyxor i skolan ca 5 gånger, i hela mitt liv.. HAHA
-Jag ÄLSKAR att dansa.. se upp på fredag! ;)

Erika Cecilia wenderyd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0