I'm Back in Boråååååååååås!

Hemma från Norrköping nudå, haft det helt galet kul!
Kollat filmer, snackat, träffat nya goa människor o bara haft de allmänt bäst ;D
Min snälla mamma har haft hand om Cooper i helgen, så han hhar fått långa härliga vinter prommisar :)
Nu ska jag  ta o plugga järnet asso....(vi får la se hur det går...haha)
Hade NO prov idag oxå, fick typ hjärnsläpp xd INTE bra...Men de gick la okej hoppas jag !

Ska ringa till min lilla tokafia ikväll oxå, kan ni gissa vem det är? ;) AMANDA CLAESSON ofc!

Hörs sen!






/em


Kommentarer
Postat av: sannaines

åh vilken fin rosett! duktiga ni :)

2012-02-06 @ 18:49:05
URL: http://fashionissue.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0