Host*host*

Host*hej*host
Idag,,,har jag blivit riktigt äckligt sjuk!
Halsen svider och knäcker mej, känns som att nån drar en taggtråd genom halsen när jag pratar,hostar,äter..ja,lever.
Huvudet är helt stoppat med bomull känns det som. Kroppen gör ont,tror jag har feber, är hur trött som helst osv osv
Men trotts detta..så har jag varit i GBG idag..bra där Erika!
Gick hela dagen med min underbara Cornelia,Nordstan yeah!
Och jag har börjat hålla igen lite och tänka på att spara lite pengar till Scandinavium, så det slutade med att jag "bara" köpte ett UTgulligt linne med spets, för ENDAST 99:-!! Helt sjukt billigt! Och det vag riktigt fint!
Sen köpte jag en jätte söt sjal,H&M 79.90, perfekt tycker jag! ;)

Skriver mer sen, och träningsutverdering kommer imorgon, för nu har min hjärna slutat jobbet...

Hörs!
/Erika Cecilia Wenderyd


Kommentarer
Postat av: speech

Personally I like such tiny moving things really very much!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0