Hemma igen

Hemma , sitter i soffan och håller på och bli sjuk :( (LISA om du läser detta: DU har smittat mej din snuviga lilla korv!!)

Bara jag är frisk på torsdag för då är det nationella prov igen i svenska! Hade det idag, läsförståelse delen....Gick faktiskt ganska bra :D Fick VG på dom gamla vi gjorde förra terminen för o prova på det, så de känns ju ganska bra endå :) Jag ska snart gå ner o plugga .... asso ibland älskar man ju skolan för mycket, eller????
Jag slutade ju 11.40 i skolan idag, stack direkt till stallet. Red den ÖVERPIGGA cooper....men han va fin endå :)
Jaja, får pallra mej ner nu...Men jag tar med mej datorn för den ska jag nämnligen använda ;)

Vi hörs la lite senare!







/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0