God kväll gott folk!

Fick just en tråkig nyhet.... Julide kommer inte kunna komma hit till tjejhelgen den 9-11 mars :( Super tråkit, saknar ju den lilla stumpan.

Kan ju iaf säga att filmen vart väldigt bra! Kommer dock inte ihåg vad den hette... xD
Molle och jag ligger i sängen o chilledillar för fullt, men han luktar lite hästskit, så han får ett bad i morgoon ;)

Cooper gick jätte bra idag, red ett ganska hårt mark pass inne i manegen. Trimma för fullt nu innan VETLANDA!
Helt galet taggad är jag, Inte tävlat på hhundra år känns det som :D Cooper är riktigt fräsch o lydig nu med, så det kan ju inte bli bättre!

Nae, tror jag sa sova lite nu, fortfarande rätt trött från i helgen.

Bjussar på några bilder på mig å Molle nu på kvällen.











/em

Kommentarer
Postat av: buy essay online

I can't understand why you added such dark photos!

2012-02-14 @ 11:23:14
URL: http://buy-custom-essay.org/index.php

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0