hey you

idag e det påskafton...... GLAD PÅSK!

Snacka om att min dag är FULL till 100, fattar inte ens att jag hinner sitta och skriva detta. Blogglusten har vart lite nere för mig, som ni kanske har förstått...;) Men jag kan LOVA att jag ska bättra mig, från och med NU.
Men jag kommer inte kunna sitta och skriva super långa inlägg varje dag, skolan tar TID, cooper tar TID, Läxor tar TIID!MEn jag ska verkligen försöka nu! Och det är väl bättre än ingenting? :)

Igår vart hela min familj hos farmor och farfar och käka riktigt go hembakad fika! Jag o jesper fick våra traditionella påskägg oxå, med massa godis i ;) muuums

Idag har jag hunnit rida Cooper, käkat frukost o målat ägg md familjen, dammsugit, bakat och pyntat cupcakes.
Kladdkakan står i ugnen och väntar på att bli pyntad o dekorerad ;) Ikväll kommer våran förlängnigs familj, eller vad man vill kalla det. Familjen Piirainen kommer hit, och vi är som en enda stor familj! Min lilla Jolin, vi har inte träffats på evigheter, så nu e det ta-igen-allt-vi-missat-tid :) Så man kan säga att jag står för efterätten ikväll haha!

Nae, nu måååste jag gå, vi höres!





Saknar AW....




/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0