zzzzzznark

okey, here I am... precis framför er.. eller ja genom bloggen framför er, eller..? skit samma, här är jag.
Hästarna va great idag, gick super!
Dröm fick arbeta lite i paddocken o sen skritta o galoppera lite på gräsgången från ridhuset.
kakan red jag lite markarbete i ridhuset, grrrrrym ponny efter 3 dagars vila, eftersom han tappa en sko ju!:o
O Harry red jag dressyr/markarbete i ridhuset me, nästan samma som kakan...
ELITE är dom, mina hästar asså... absolut ELITE
Nu blire till att packa väskan inför Laholm, dricka te, äta flingor o lite frysta hallon.. haha xd
sen duscha,plugga o dra mej till sängs.. till o med mina armar börjar ge sej nu, o dååå är det illa, mmmh
favvo bild på favvo killen... i repris <3
Mamma skriker, teeeee dags... hörs imorgon, me update à la Erika Cecilia Wenderyd- me
Livet är inte alltid lätt.... särskilt svårt är det när man ser dej, och veta att det inte är du o jag.. veta attd et inte är VI

xoxo Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0