lite om mej, från början del 1

Vi tar det från början..För er nya. o för er som redan känner mej.. men här är jag
Jag heter Erika Cecilia Wenderyd... Kallas Irre av en del.. annars bara Erika,Blondie
14 vintrar har jag fyllt, snart 15,..
Jag bor på en gård, en gul stor gård med stall x2, ridhus och paddock.. I stallet står 4(egentligen 5) hästar som är mina- världens grymmaste dessutom.
Jag lägger GALET mycket tid i stallet, kämpar o försöker att bli bättre.. tar hand om mina hästar så som JAG tror är bra, tänker på allt jag gör o tränartränartränartränar
Mina hästar då:
Carolyn- Sto 1.67 född 00, efter Cardento. Tävlad i 1,5 år och har med mej hoppat 1.30!
Dream Boy- Valack 139,5 född 95. imp Tyskland, Vi har tävlat flera SM, msv A(1.20)
Drishoge Khairo- valack 147 född 01. imp Irland, Vi har tävlat Msv B tillsammans och jag har bara haft honom i 5 månader.. Med förra ryttaren har han gått 1.30
Harnells Tricky Dicky- valack 1.48 född 02. Vi har tävlat upp till msv B men han har hopapt msv A med föregående ryttare..
Harnells tricky Dicky
Dream Boy
Carolyn
Drishoge Khairo(med förra ryttaren)
yepp, de va lite om mina hästar.. familjen då
Bor här i ett gult hus, med mamma,pappa o bror.. två gosiga katter har vi oxå.
Mamma är tränare o banbyggare o pappa banbyggare han med, så ja.. allt är inom räckhåll'
Jag tränar för mesta dels för mina föreldrar men nån gång ibland för andra tränare bara för att det är kul.
Zorro
jag har inte mycket tid över efter att alla hästar är klara.. är lixom ute o fixar med dom mellan 5-10
så jag är för mestadels inte så mycket me kompisar på vardagaran.. utan det får man spara till helgerna, dom jag är hemma villsäga¨
åker väl varannan helg ungefär o tävlar, meeting .. sover över från tors-sön.. så vännerna är där
O jag skojjar inte om jag har världens bästa vänner heller, tvekar inte EN SEKUND, ooh noo
men de tar vi sen.. senare.. i ett annat inlägg
fortsättning följer ikväll..
xoxo
Erika

Kommentarer
Postat av: Moa

Tack, vet inte om just du visste det men vi följer varann på bloglovin ;)



men tack endå och eran är också jättefin :) kram

2011-09-29 @ 22:56:31
URL: http://skothaastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0