swedish best program!

Åkte me mamma till Kungsbacka idag, nya gympaskor stog på listan..
blev ett par as snajsiga nätta,diskreta svarta skor-love it
och eehm..ja såklart så går det ALDRIG att BARA köpa de som man tänk..hehe
blev 3 par örhängen, samma modell men olika storlekar.
oo nåra små hårnålar bara, tappat bort alla typ, hehe
åktre in en snabbis på ridsport oxå.. eller en snabbis-de blev väl typ 45 minuter ;)
Köpte två jätte fina rutiga vintertäcken till ponnypluttarna,en SUPER varm o mysig vit fleece tröja,ett brunt whitaker träns med snajsiga beiga sömmar, grrrymt fint! ska användas hemma(!!) till Kakan :)
bilder kommer på allt imorgon!
imorgon kommer detta fina ekipaget, ska träna för mamma ju
tränar innebandy egentligen.. men jag stananr hemma för jag MÅSTE ju träffa min finaste<3' träna
får jag göra på torsdag!;)
ridit Carro precis, gick super.. eller hon va rätt stel men jag jobbade henne i skitt mycket
ställde o böjde o jobbade, great!
nu ska jag titta på HOLLYWOOD FRUAR- MITT LOVER PROGRAM<333333
sen rida Harry , så vi hörs sen!
kramis Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0