Oh my va fina!

Senapsgul kappa- jaaa tack!

Världens fräckastenjumpsuit? LÄTT att de är, ge meeeeej

Linne- What Happens in vegas stays in vegas. Enkelt o passar till inprinsip vad som helst.. särskilt mina skinnbyxor(A)

Knytblus, inne.. JA! Söt,snygg o tuff på samma gång.. Erika vill ha NU

Stickad kofta.. är stick inne nu? OM det är, o denna är GALET snygg! älskar de dubbla knapparna

Mysig,snygg o galet fin poncho.. SOm bara skriker mitt namn!

Riktigt snygg, tunnt stickad tröja me gosig krage, passar super till höstens stil! Snygga enkla detaljer.

MYSIG,mysig,MYSIG,mysig tunika, STICKAD <3 o ja ja ja ja VILL ha, så galet gosig i höst/vinter

super gullig tunika, med virkade detaljer och spets kant, SÖT värre!

 

Allt finns på DEN HÄR SIDAN

 

Vad tycker ni om min stil? HISS eller DISS på mej?


xoxo Erika

 


Kommentarer
Postat av: Palle!

Tack så jätte mycket för priserna! Min dotter kommer bli super glad! :D Kram Palle (:

2011-09-26 @ 15:04:42
Postat av: Matilda

SUPER HISS ! Du har otroligt bra klädstil måste jag säga ! SUPER blogg ! :D

2011-09-26 @ 21:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0