nu får det vara nog.

okey, nu ger jag upp... orkar inte mer, orkar inte kämpa,orkar inte vara tapper,okar inte att förstå,orkar inte bry mej,orkar inte ta in vad du vill lära mej,för jag har fattat.. det räcker nu.. jag FÖRSTÅR!
så nu släpper jag dej,lämnar dej,går vidare.....................


...................................................................................
...................................................................................
...................................................................................
yepp, NU lägger ja ner SO pluggandet(franska revolutionen) o sticker till Sängen, via duschen... en liten stad i utkanten av erikas rum.. mysigt ställe, funderar på att sticka dit på semester me familjen eller kanske köpa lägenhet? aja thats the future... så go'natt på er!


trött tjej på hajksakgrejsimojs i skogen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0