liten ponny, men det funka bra ändå!

ååååååååååh va det är skönt med FREDAG igen! goaste dagen på hela veckan! kommer hem halvtidigt(15.30)
äter gottgott me familjen o rider de finaste,underbästa hästarna o njuter av att det är en underbar helg framför en! o en ännu bättre sovmorgon, wiiihooo shuuubidooooohoo

ska rida Dröm,Kakan,Harry idag... lite dressyrtrim för nån,ut me nån o så nått annat med en tredje ;)
Eve kommer och rider Jacky o Elin kommer o hoppar nåra skutt med Jerry, dom ska ju tävla imorgon.. så ett litet genrep bara...
o dom ska åka ensama till DM, o godishoppet i stenungsund, bara för att jag MÅSTE vara hemma o STÄDA@@
så jag får helt enkelt ta o bänka mej framför equipe.com o följa deras rundor där! suck

igår red jag Drömmis ut i skogen o på grusvägen= totaly crazy pony, men gullig så att man bara skrattar xd
Kakan, lite markarbete i ridhuset medans eve hoppade jacky, som gick som en turboburbo ponny!
hoppade super gjorde dom, härligt att dom är igång igen.. så underbart att se!
o för första gången någonsin så red MAMMA Harry igår! :o o första gången till häst efter de att hon bröt foten.. gick bra.. men jag fick avsluta med galoppen, lite stark men annars rätt fin!
o lillalillalilla Jerry red jag me,.. känner att jag har gått vidare från B-ponny ny.. för han va liiite liten xd
provade o hoppa nåra småskutt på typ 50 o en studds, ooh jag blev så sugen på att hoppträna honom någon gång, för han var så rolig o hoppa! lilla korven<3

men va säger ni? ska vi höras sen igen eller?

/Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0