höstigahotties

okej, höst nu då... o jag checkar lite nya höstplagg som gäärna får flytta in i min garderob, no problemo!
ska ju skaffa en ny garderob imorgon me, sååå då har ja ju massa plats o fylla.. haha xd


galet snygg tröja från Nelly.com, passar PRIMA till mina skinnbyxor eller ett par svarta jans.. yammi
älskar färgen o stickat är mumsi på hösten!

jacka från Nelly.com me, märke- Jofama by Kenza.... behöver jag säga hur snygg den är???älskar pälsfodringen, så myig o gosig+ att skinn är galet snyggt!(a) går på drygt 2.500...paaaaaapppiiiiii??? hahah xd

brun,mocka/skinn cape med pälsfodring, mysig värre! o galet snygg, så min stil!
även denna från nelly.com

okej.. solglasögon på hösten, i knoow. MEN de är sjukt snygga, lite rayban modell-i love helt klart!

earcuff.... gemejgemejgemejgemejnunununununununuNU en hel låda full av olika modeller...
sjukt snyggt, o så min stil! kommer helt klart inhandlas inom kort! grrr

halsduk, lite annorlunda,lite utstickande.. lite som jag.. haha
älskar mönstret o att den är lite speciell, inte bara en vanlig trökig halsduk, wantie

allt passar in på min stil, helt klart! fingrarna bara vääntar på att få trycka---> lägg i kundvagn xD

//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0