hela kvällen full..sorry

okej... ja, får väl börja med att säga hej!
galet dålig update från mikn sida denna kvällen, i know o jag säger SORRY!
Har vart igång hela tiden o haft mycke o göra...
kom hem 14.30 idag, tog de lugnt till 16.00... sen ut o rida Drömmis, red ut på grusvägen med Jenni som red Harry,skulle ju rida 4 idag, o då blev det ju bara tre, så de va ju bra o myyys för hästarna!
åt lite os en skulle kakan ut direkt, borstar o fixar honom o upptäcker att han tappat en sko!-.-'
så ingen ridning på han idag, only borstningen...
fick hjälp av Gulligaste ungen ever, nämligen min super goa Granne, Ella 5 år :D
hpon hjälpte mej att borsta Jerry,Jacky o lite på Kakan..
Sen så tog jag ut Jerry o så fick hon skritta han barbacka bara typ 10 min eller nått, så söt
Eve kom vid 7, hoppade lite me Jacky som skötte sej SUPER>... provade ett nutt träns som ja köpte igår, grymt bra o SNYGGT va de på han,lätt!
Hoppade carro sen i 8 gruppen, lite lätt o lågt idag bara.. fin tjej,jepp¨
o nu, ja.. duscha,måla gula naglar o sen SLEEP grrrrrrrr
så vi hörs imorgon, eller?¨
xoxo Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0