.

Har ingen aning hur jag ska beskriva denna tjejen..
Hon är hur bra som helst, bäst, underbarast, roligast, sötast, gulligaste, snällaste människa jag träffat.
Och jag MENAR det verkligen. Med henne kan jag vara mej själv till 100%.

Jag unnar henne ALL framgång som livet kan ge.
Jag blir överlycklig när jag får en tumme upp efteråt när jag kommer ut från banan.
När hon sa att det såg bra ut. Då blir ja så jädra glad.
Hon e grym på alla sätt, tänker på alla hela tiden. Menar aldrig någon ngt ont.
Jag känner ingen som rider bättre än henne, hon har känsla, allt!
Och varje gång hon är med och hjälper mej går det på nåt sätt alltid bättre.
Hon är en av dom FÅ som vet ALLT om mej.
Ringer eller smsar om jag är ledsen. Får uppmuntran då.
Ringer eller smsar när jag är glad. Får glädje tillbaka.

Hon är en av mina absolut närmaste vänner.
Vi har känt varann i lite mer än ett år.
Och blivit super tajta på kort tid.

Kan LÄTT kalla henne min bästa vän.
Försöker träffas så ofta de går, men de e inte lätt när vi bor en bot ifrån varandra.

Jag tror ni vet vem ja skriver om...Erika Wenderyd...

Jag kan hur enkelt som helst gå runt och skryta om henne inför HELA världen. Hon är MIN vän.
Önskar att alla fick ha en sån här vän en gång i livet.


Du är en underbar vän Erika, och dej släpper jag inte första taget.

<3







/emma


Kommentarer
Postat av: Felicia

Totalt älskar den bilden, och eran blogg, haha <3

2011-09-19 @ 21:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0