En på miljonen.

Det finns en tjej med gyllene silkeshår, med vackra kloka ögon,med ett leende som kan skina upp en hel dag.
En tjej med ett ödmjukt inre,ett inre som slår allt.
En tjej med ett fantastiskt yttre, ett yttre som skiner som solen.
En tjej med den största egenskapen- Vara en sann vän
En tjej som utrstrålar kärlek och förmedlar den.
En tjej som är tapper, och kämpar i alla lägen.
En tjej, som tros vara en ängel.

Denna tjejen är vacker,unik,speciell,fantastisk och alldeles underbar.
Hon delar sin glädje och sorg, och tar imot andras.
Hon vill alla väl, och behandlar alla rättvist.
Hon vill ha kärlek,hon är värd kärlek och hon får kärlek.
Hon förtjänar allt gott,allt bra,allt underbart,allt det bästa som finns på denna jord. ALLT

Jag vill henne allt väl, all lycka...
Jag försöker leva upp till att vara en ängels vän, det är svårt.. men jag försöker
Jag försöker göra mitt bästa för att ge henne lika mycket kärlek som jag får.
Jag försöker vara lika glad, som hon alltid är.
Jag VILL vara den människa som får dela allt med denna ängel, få ta imot allt ifrån henne

Denn tjejen är inte en i mängden, hon ÄR nått stort, och kommer bli någonting STÖRRE
Hon är född stjärna, och lyser redan klart upp hela natten.

Hon har ett namn, ett perekt namn, till en perfekt tjej:

Ängeln Emma Sahlberg- Kärlekens ängel

xoxo
Erika



finare får man leta efter........


Kommentarer
Postat av: Ella broander

Tack för den!

Nu sitter jag med tårar i ögonen på lektionen!

Jag älskar er båda<3

2011-09-20 @ 13:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0