freaking good

eeeehm.... Hej tror jag
Har vart världens segaste dag på bloggen idag.. know that!
MEN jag har vart med om  världens sjukaste dag idag, i Varberg... GP-ponny kval III
Har vart borta hela dagen idag, no dator.. o massa annat viktigt för mej.. typ som att coacha världens bästa o tävla Harry, resultat?? Här kommer det:

Vi börjar med Elin o Jerry då..
LB: A:0/A:0 0/0 fel.. riktigt fin runda! Bra flyt, dom litade på varandra o Jerry hoppade toppen! Bara en placerad eftersomd et bara va 4 starter...

LA: A:0/A:0.. red fram i, hmm.. 5-7 minuter?? Så det blev gaanska stressigt, vilket höll i sej på banan, petade 3:an o sen så blev det ett missförstånd.. men annars fin runda! O jerry är i form for ÄNGLAHOPPET!

Sen har vi Min Harry då:
LB: A:0/A:0 0/0 fel 2:a. Han va riktigt pigg o fräsh, o tyckte det va galet roligt! o det är det viktigaste av allt! Jätte nöjd

LA: Okey.. gick lite mindre bra denna klassen.. elelr inte rundmässigt, men resultatmässigt.. HAn blev väldigt stark, o mamma har provat en ny bettsling som inte riiiktigt funka för oss... han blev lite väl stark o frammåt utan att jag fick tillbaka honom.. men han va i alla fall glad o tyckte det va kul, o som jag sa- det är det viktigaste!

Sen har vi ju det roligaste... ELIN o DREAM BOY!
LB: A:0/A:0 förklass till GP-ponnyn.. 0/0 fel, 6:a. SUPER runda! kom rätt överallt o allt stämde!

LB: GP-PONNYN jaa... asså jag vet inte riktigt men... rundan den va, hmm... ÖVERFANTASTISKTASGRYM! ALLT, verkligen ALLT stämde, hela rundan igenom!! Dom kom helt rätt, bra rytm,jämna galoppsprång,rätt antal på linjerna,perfekt sitas.. allt! o vet ni vad??
Det var hela 63 starter i GP-ponnyn här i Varberg.. flest av ALLA ställen!
Och Elin o Drömmis, rider in 61 poäng.. o VINNER KVALET!!! Jag är så sjukt stolt över Elin, som sitetr upp på Drömmis, har bara suttit på honom 5 ggr innan, o rider en perfekt runda, en sån som man gör när man haft sin ponny i 1,5 år.. o sen är jag så stolt.. elelr kan man vara stolt?? ja det kan man nog,.. aja, jag är STOLT över att äga en ponny som drömmis.. han är helt freaking amazing, så underbar- min ögonsten <3

amazing day..<3

xoxo Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0