stress

JOSSE om knäpp dag idag asså:
jag måste bara fråga, hur hinner du med allt?!?! och om du måste plugga, hur dags slutar du? hahahah, du måste verkligen ha det stressigt ;)
IP: 81.231.247.73
Hej josse!
Jo asså grejjen är ju den att.. jag hinner egentligen nog inte med allt egentligen, men på nått sätt funkar det ändå!
Jag går upp 06.15 varje morgon, går till skolan 08.15, sen kommer jag hem 4 tre dagar i vecakn, halv 4 en dag o halv 3 en dag, så är jag inne o äter o tar det lugnt i en timma,bloggar o lite sånt .. o efter det så rider jag 3-4 hästar, kommer oftast in runt 9-10 på kvällen...ibland senare
sen så sätter jag mej vid datorn, bloggar för kvällen o morgondagen.. sen om jag har nåra läxor så läser jag en stund på kvällen vid 11.. annars gör jag det samma dag som läxan/provet är xd
är det stora prov, som vårat NO prov förra gången, så börjar jag läsa 2 dagar innan kanske..men jag har turen att ha bra minne o ganska lätt för mej i skolan,.. o det är väl galet tur det!
o sen är klockan typ 23.15, o då hoppar jag in i duschen o gör mej nattklar, o klockan 23.45 landar jag i sängen.
detta är en heeelt vanlig dag för mej.. o jag fattar egentligen inte hur jag får det att gå ihop, men om man vill någonting tillräckligt mycket, så funkar det ändå! Jag gör galet mycket saker hela tiden, mitt liv är FULLT av ROLIGA saker, måånga saker! Men jag gilalr det, jag gillar att ha mycket att göra,mycke som händer! Såklart att jag längtar efter att vara lite ledig ibland.. men det fixar sej automatiskt efter tävlingarna o så, för då vilar ju dom ändå dagen efter= jag rider 1 häst o har maasssa tid
som ni fattar så är jag inte speciellt mycke med kompisar på vardagarna.. så vi träffas nästan bara i skolan, o på helgerna tävlar jag oftast, o därför blir det lixom vänenr där :)
jaa, mitt stressiga underbara galna liv... men härligt är det!

kram Erika

söt frukost bild...*host*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0