RESULTAT

Hemma efter en dag av.. hmmmm.. OTUR i kungsbacka-.-
resultaten har ni HÄÄÄR:
Dream Boy:
Okej.. skit samma, otur o inte våran dag!
Harnells Tricky Dicky:
Hoppade bara en LA idag, eftyersom vi inte riktigt har haft flytet o känslan det senaste...
Va NERVÖS när jag gick in, för det va INGEn liten LA kan ja säga, nej nej! rätt knepiga vägar o STORA oxrar.. MEN Harry va GRYM o nolla grunden, jag sattsade o red fort i omhoppningen, lika grym här! MEN vi får ett SKITSKITSKIT pet i omhoppningen, om inte... hade vi VUNNIT -.- Men galet nöjd, han va såå fin o känslan va toppen!
Drishoge Khairo:
LA: OH MY va fin han va idag va! Lugn o jämn, inga luftishoppisar, o bara såå grym! hoppade 3546 m över hindren!
nolla grunden o i omh. så kom vi så snätt in på 9a så att det blev jätte snätt till 9b vilket ledde till att JAG drog KNÄT i HINDERSTÖDET o allt braka ihop, stödet pajja o jag fick fruktansvärt ont! hade inte det hänt? jo då hade vi VUNNIT!
-.- Ja ni ser ju? turen är på min sida idag, helt klart!
msv B: BÄSTA RUNDAN VI GJORT NÅGONSIN HITTILS! HAN VA SÅ GALET FIN; LUGN O LYSSNADE HELA TIDEN!! Vi behöver En nolla tilll Msv A till, som ni vet... o tror ni inte då att när han inte är i ett ända litet hinder, hoppar grym,t o flytet är sååhääär bra.. att vi PETAR ner en liiten bom? jo såklart!
Men känslan jag hade  nu, som VI hade nu.. va HELT fantastisk!
seg dag, nu blire LOPPIS á la Wenderyd... bye!
P.S Mina hästar- ögongodis
xoxo Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0