plane ring this week(end)

Hästarnas vecko-planering:
TISDAG

Khairo: markarbete i PD eller RH, mjukgörande efter tävlingern
Harry:markarbete i PD eller RH, mjukgörande efter tävlingen.
carro: jag/pappa/mamma rrider markarbete/dressyr i PD eller RH
Drömmis: Vila

ONSDAG

Khairo: Dressyr/markarbete i PD eller RH, jobba med bra form,taktfast galopp o lugn ponny
Harry: Bra jobb i PD eller RH, få honom riktigt mjuk o lösgjord!
Carro: hoppa i nån grupp
Drömmis: Rida ut i skogen, mål- GLAD ponny

TORSDAG

Khairo: Hoppa?
Harry: Mamma/jag rider DRESSYR med samma mål som gårdagen
Carro: markarbete/dressyr
Drömmis: Elin rider, hoppar i PD eller RH

FREDAG

Khairo: skogen eller dressyr
Harry: Hoppa lite studds o småhinder
Carro: skogen eller dressyr
Drömmis: Elin rider markarbete i PD eller RH/ skogen

LÖRDAG

Khairo: Mamma longerar/tömkör/lösgalopperar
Harry: Mamma rider/longerar/tömkör/lösgalopperar
Carro: Pappa rider eller vila
Drömmis: Elin rider i skogen+PD/RH

SÖNDAG

Khairo: dressyr
Harry: Tävling i Varberg, hopapr bara 2 LB:er
Carro: Pappa/jag rider dressyr
Drömmis: Elin tävlar GP-PONNYN  i Varberg

Såhär ser hästarnas veckoplanering ut.. o som ni ser då, så rider jag INTE ALLS på lördag, anledning? Jooo jag ska på KONFIRMATIONSLÄGER i sätila, med både VINTER(bästa gruppen) o sommargruppen.. så typ 25 pers eller nått sånt.. komemr ha galet roligt, hoppas jag xd
Mamma eller sussie o Elin hämtar upp mej(eller alla tre??) i sätila, tiiiidigt på söndag morgon, så att jag ändå kan sova över på lägret.. jääässpp men det blir bra så!
veckan bli awsome, riktigt awsome

xoxo Erika



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0