natt fixx

snart helg igen då.. wiihoo eller nått
ska bli riktigt skönt, fast mycke o göra... =mitt liv
Imorgon rider jag Dampiiis på morgonen innan skolan, sen skola till 15.00 o hemma 15.30
har bara EN. EN.EN.EN.häst att rida imån, så därför rider jag på morgonen, så att jag är fri på kvällen
vet inte riktigt vad ja ska hitta på, bion blev inställd så kanske åker me nån hem, nån kommer hit, nått hittar ja på iaf
sen på lördag ska MASSA saker tvättas.. MASSA
ska plocka iordning o hänga upp saker inför LOPPISEN på söndag eftermiddag.
Yepp, vi ska ha en liten loppis i ridhuset på söndag, SÅ KOM VETTJA(om ni bor nära)
Ska sälja massa saker, schabrak,tom joules stövlar,kiungslandjacka,kingsland tröjor o skjortor,pikeur ridbyxor ja det finns en LÅÅNG lista...
ska rida 4 hästar på lördag me, o putsa o packa inför söndag, Nationell på KRK(KBA)
o ja, på söndag då- tävling med alla ponnykillarna, all day, nästan
sen hemm o fixa inför loppisen o sen är det loppis då vid 17.00 tror jag
blir nice att träffa massa saknat folk på söndag, o förhoppningsvis nån imån med
men just NU är det duschen som väntar, sen te o after that- sleep all night long, för sen blir upp tidigt!
ciao
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0