NÅGRA av väldigt många bloggar jag läser......

www.ponnyelit.bloggplatsen.se

Läser deras blogg för dom har sjukt söta ponnisar, sen känner min mamma Biancas mamma, o ja har träffat henne i NÄÄS på en tävling. Super söt o snäll tjej !

www.ellaolssonbroander.blogg.se

Ella, min underbara ella hon är ju bara grym<3

www.ponnyochryttarna.blogg.se 

Självklart läser ja denna bloggen, det är Josefine som har Conny nu! :) super söta tillsammans!




Sen läser ja såklart alla stora bloggar oxå, som tex Teamsl, nellie , ponny&ryttare, osv dåva, o en MÄNGDER av andra småbloggar som är grymma!



Kommer att lägga upp en blogg här lite då&då, en som jag läser och tycker om!








/emma


Kommentarer
Postat av: JOSSE

tack! :D

2011-10-19 @ 07:27:02
URL: http://ponnyochryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0