lättnad

igår gjorde ja precis som ja sa.. jag blev en ny människa, tog tag i mina "problem" o gjorde det jag inte vågat innan.. jag sa precis som jag känner, berättade allting.. o det känns så sjukt skönt
nu återstår bara en sak.. de svåraste.. men jag ska klara det me, jag ska säga p r e c i s som det är.

frihet...

bloggandet har vart sjukt segt under några dagar nu, know that
men nu är ja tillbaka, så mycke som de går med tanke på att den ända datorn som funkar är mammas, o den är galet seg så varje inlägg kan ta typ 45 min xd
ska försöka fixa lite nya bilder o filmer, men eftersom den är så trög så äre rätt svårt att få till de eftersom internet pajjar var 20 minut lr nått..

hästarna idag:

Dream Boy: Rida ut eller åka till Gustafsson o galoppträna
Harnells Tricky Dicky: Dressyr tror jag
Drishoge Khairo: Lösgalopp
Carolyn: Rida markarbete

sen---> städa rum o after that girlsnight

xoxo Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0