Kossan is da shit

Okey, skolan idag va... okey
eller vi hade sjukt kul så, dagen får väl ett B xd
de va nån "grupp" som gjorde nått "föredrag" om hälsoresan, som de kallades..
skit kul, faktiskt! haha, dom snacka om svåra val o lite sånt grejs.. vi fick gör alite olika övningar o sånt, en av dom var att vi var TVUNGNA att välja, bland två lite jobbiga/dåliga saker.. pest eller kolera kallades den tror jag ..
ett av valen va: Om ni var tvungna att välja då, bo i tält i ETT år eller bo i en vanlig lägenhet.. tillsammans med en ko?? HAHA xd va tror ni jag valde? Kossan ofc!
har vart hemma sen halv tre, så nu ska jag dra ut i stallet o rida, Carro,Kakan o Harry.. sen in 20.00 o se top model!
and after that
plugga
duscha
blogga
sova
awsome kväll blire...! o vänta.. lite nätshopping får det nog bli med!(aaa)
hittat massa fint på www.nelly.com , o de vill inget hellre än att flytta in i min garderob!(a) xd
hörs later on, nu blir staaallet
xoxo Erika

Kommentarer
Postat av: JOSSE

hur många läsare har ni om dagen? :D

2011-10-19 @ 07:58:19
URL: http://ponnyochryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0