idag är en ny stor dag

från o med idag är jag en ny människa..
jag har alltid haft lätt för att säga vad JAG  tycker o tänker, framföra mina tankar o åsikter- no problemo
jag står ofta upp för mej själv, säger NEJ o JA
men ibland kan det vara svårt att låta bli, ibland kan det vara svårt att fatta egna besult, vad som är rätt för en själv o vad som känns bäst, ibland kan det vara svårt att säga rakt ut vad man egentligen vill,känenr o tycker.. för att man är rädd vad andra ska säga.. så äre
men allt är inte lätt, det har jag märkt X antal gånger.. ganska många
men från o med IDAG ska jag alltid stå upp för MINA tankar, MINA känslor, vad JAG vill.. ALDRIG låta andra bestämma vad JAG är väntad att tycka eller tänka, ingen annan ska få säga de till mej.. det känner ja själv
och från o med IDAG ska jag säga vad jag känner.. jag ska inte gå o hålla mina känslor inne, de får vara nog med de nu.. NU
jag är en känslomänniska.. jag känenr väldigt mycke hela tiden, heeela tiden
o just nu är jag inne i en period, då jag tänker galet mycke
på allt, på allt jag vill,alla känslor som bubblar,och speciella personer
och därför ska jag lära mej att uttrycka mina känslor mycke mer, VÅGA säga till dej vad jag känner.. o det SKA ja
jag vill väldigt mycke med mitt liv, jag ahr galet många mål o drömmar
jag vill lyckas, ta mej nån vart.. och det SKA jag
ja ska träna massor med mina hästar, vi ska ta oss frammåt, vi ska ta oss långt---> till toppen
och viktigast av allt.. vi ska ha SJUKT kul på vägen!
jag är galet taggad nu, jag ska fixa allt! nå ALLA mål
jag ska plugga, lyssna o vara galet uppmärksam på lektionerna- få bra betyg
jag ska försöka förverkliga mina drömjobb, och min största dröm.. som jag skrivt en annan gång
mitt liv är mitt, o jag tänker göra nått SJUKLT GALET bra av de..
NU kör vi... VI

xoxo Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0