hoppas alla får ha det såhär <3

Jag HAR, är helt försäkrad om det..VÄRLDENS BÄSTA VÄNNER
Dom som finns där för en hela tiden, de som får en att skratta, de som skrattar själva, de som berättar ALLT för mej, de jag kan berätta allt för, de som lyssnar,de som förstår, de jag kan lita på, de som kan lita på mej, dom har ALLT
Jag är så sjukligt lyckligt lottad som får ha vänenr som mina, dom är en på miljonen.. helt klart!
Jag väljer mina vänner noga.. jag tar kontakt och lär känna väldigt många människor, men de jag vågar kalla mina VÄNNER är bara de jag litar på, och de som jag VILL ha som vänner.. så är det
Jag har uppleft falska människor, sånna som bara låtsas ch sen går bakom ryggen o snackar skit om en..
jag vet hur det är att inte kunna lite på en NÄRA vän, det gör ont.. det gör det-lätt
Men jag har också uppleft och fått känna hur det ÄR att ha en ÄKTA vän, den där som man bara vill krama, ringa och vara med hela tiden, den där man messar när nått händer i skolan, när man mår dåligt..
jag har MÅNGA sånna vänner- MÅNGA
och Emma Sahlberg är en av dom.. Hon är den där tjejen jag messar när jag är ledsen, hon är den som lyssnar och komemr med råd, hon skrattar åt mina urknasiga dåliga skämt,hon messar mej när hon vill snacka.. hon är den där ur gulliga tjejen som är huvudpersonen i alla flickfilmer, den där tjejen som ALLA vill vgara med, eller ALLA borde vilja det i alla fall. Hon är en sån som vet hur man är en bra vän... damn va bra hon är!
jag har många sånna vänner, och fyfasen va glad jag är för det..
Vill inte ha en vän som låtsas o sen går o snackar om mej med killarna i 9b, inte en sån vän som blir sur för allt, alla små saker hela tiden. inte en sån vän jag inte kan lita på, ingen vän som jag inte kan snacka om allt med- nonoNO
så dagens SOLKLARA hiss går till- ÄKTA VÄNNER

xoxo
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0