back again, right for ya

låg bloggdag today... datorn har inte funakt sen igår kväll, så ingen bloggningen då eller på morronen, sen va jag i skolan all day long, o därefter direkt till KBA for some shopping with mama, yeey
så:
Morgonen- ögonlocken vägde 356 kg, kroppen var förlamad o hjärnan hade gått i dvala... fick släpa mej upp ur sängen... zzZzZZzZzz
skolan- Good day, nice people... fast rätt segt ändå, o jag va galet trött.. kanske inte va den socialaste idag precis, hmmm...'
Kungsbacka- Åkte med mammi som skulle köpa mat, sprang omkring i lite affärer o kika, köpte ett par vinröda jeans typ.. mmh yammi va snygga, en röd kuvertväska med ett silvrigt bett på,.. spanat in den ett tag and finaly är den min(a) passar perfekt till fest o stan...+ den nya klänningen, o så köpte jag en efterlängtat SKINNKJOL, grr love it! Finaste hittils, billigaste hittills.. glad chey!
Sen så gick jag såklaart omkring o spana efter en okey present till min bästaste Sandra som fyller åt på onsdag... hittade en fin sak, hopaps den blir bra..
o OFC så letade jag såklart present till Emma me, hittade en fin sak,ingen som är tillräckligt bra såklart.. men köpa present till en nybliven 15 åring, som DESSUTOM är den enda ÄNGELN som bor på jorden,... DET är ingen lätt sak kan jag säga!!


väskan,.. dålig bild, färgen blir helt fel men aja...

hörs snart, nu blire lite mat+ VÄRSTA  POJKVÄNS AKADEMIN!!xd

xoxo Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0