utvärdering av året.

okej... då var det bara 1,5 månad kvar på detta året.
Det har gått sjukt fort, verkligen SJUKT fort... känns som att det nyss var januari.
fast när man tänker tillbaka på allt vi gjort, så känns det som att det har gått evigheter..haha
jag tänker tillbaka på alla tävlingar, o väljer ut några.. speciella.
Drammen Norge
åkte till drammen i TVÅ veckor, tävlade två helger i rad och där imellan red jag och arbetade hästarna på plats.
första tävlingen med Khairo, LA+5 debut med Harry.. Vad jag minns så var det ganska blandade resultat, haha. Fick med mej placeringar, i massor! Nollade både DEBUTEN och andra LA+5 med harry och var placerad i båda! nollade 2 LAer med Khairo, placerade mej i en... Placerade mej i Msv B med Drömmis, nollade LA och msv B, hoppade Msv B+5 med 4 fel! MEN, jag trillade oxå av 8 gånger på dessa 2 veckor, hahahah xd lika många gånger utanför banan som på, skicklig som jag är!

Baltic cup Villhemsborg
åkte till Baltic med Drömmis och Harry. Hoppade Lilla rundan med Harry, nollade kval 1 och kom 6:a(ska försöka fixa film) och hoppade kval två LA+5, kommer ihåg att det gick sådär.. inte dåligt men inte bra. avslutade sedan med en grym runda i LA, A:0, men rev sista hindret..:/
Drömmis va klockren i förska kvalet, men det var under den perioden då jag trillade av all the time typ,haha. Så i omhoppningen blev det en avsittning xd Kval II msv B+5 hoppade vi oxå en GRYM runda, men fick 8 fel. Och sedan avslutade vi med en placering i LA. Grym helg ocg grymma vänner.. sjukt kul helt enkelt!

SM Grevagården
tar inte tävlingarna i ordning, så grevagården blir nästa!
Hade en grym helg, men också mycket stolpe ut!
Drömmis och jag kom 4:a i kval I, Msv B stilhoppning. fjärde bästa stilen av alla C-ponnyryttare den dagen i Sverige, GRYM känsla! Kval två gick mindre bra pga av att jag blev stressad och att hindren istället för att vara 1.20 var 1.25-1.30 @@ HELT SJUKT! Men what ever,..
Harry gick en grym tävling, placerade oss i LA, nollade LA,hoppadde derby och allt gick super! Kakan gick grymt men vi hade otur, i alla starter utom EN där vi var placerade! Annars 4 fel i alla Msv B:er, sista hindret,avtrampad sko m.m
Hade SJUKT roligt med alla vänner, och det var en LYCKAD helg!


kommer en del II senare!

xoxo Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0