Lite svar o så..

Anton-ia om Khairo hoppträning:
Erika, du ska väl till Baltic?? <3 :D
IP: 46.194.129.102
18 November, 22:54
Matilda om Khairo hoppträning:
Det är sjukt hur galet duktiga o grymma dina hästar och du är ! Du lever i en dröm ! :D
IP: 78.72.47.24
Antonia:
Tja Anton! Yepp yepp, baltic blir det, Carro+ Khairo.. är du där oxå??:D Saknar dej <3

Matilda:
Hej grymma du! Tacktacktack så jätte mycket! Sjukt roligt att höra! :D

just det "Du lever i en dröm"...
är någonting jag kom o tänka på nu.. när jag såg denna sockersöta kommentaren.
Ibland glömemr man bort allt det bra som händer i ens liv, alla saker man är bra på, allt gott omkring en..
man ser bara allt det tråkiga, hakar upp sej på dåliga saker och glömmer att tänka efter hur bra alla ANDRA saker är.
o denna kommentaren fick mej att tänka, hur bra man har det ändå.. med A L L T
Jag har grymma vänner, sådana jag kan lita på, som jag älskar... o som älskar mej- för den JAG är, jag har en grym familj,grym skola..  amazing hästar, riktigt amazing,vi bor i ett grymt land.. rättvist, nej inte riktigt men mycker bättre förutsättningar än många andra. ja de är mycke.. riktigt måmga saker som är G A L E T bra i mitt liv.. o det är viktigt att se dom oxå.. se all glädje, för då finner du mera!

image description
xoxo Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0