Tårarna kom.

läs DETTA.. ALLA ska läsa.. översta inlägget.
LÄS, tänk och gråt.
Jag mår dåligt när jag läser hennes inlägg, jag vill bara åka iväg o sätta mej brevid henne och bara sitta.
jag kan inte förstå hur det är, jag kan inte ta mej in i hennes  situation, men jag kan tänka mej, och jag vet att det hon går/har gått igenom, är något av det VÄRSTA en människa kan uppleva.
Hon är en stark person, som har tatt sej igenom detta, och kämpar.. för det är inte lätt,

När jag lästre igenom detta, asså tårar kom.. det lovar jag.
Jag kan inte förstå hur folk MEDVETET kan sitta framför sina töntiga datorer och trycka ner nån, kränka och SÅRA någon, och som dom dessutom inte känner??
jag säger inte att man ska gilla ALLA, för det går inte. MEN man behöver inte visa det. Man BEHÖVER inte säga alla elaka tankar, man behöver inte snacka bakom allas rygg, men de tär så vi tjejer fungerar.. de flesta av oss iaf.
VARFÖR ska det vara så attans svårt att hålla tillbaka? Hålla käften rent ut sagt..???
Jag kan bli så trött, och BESVIKEN.. ja besviken faktiskt på ALLA som har suttit och kommenterat hennes, och andra bloggar, med elaka taskiga negativa kommentarer, VARFÖR??
vad är det som lockar med att kanske rent av FÖRSTÖRA en annan människas liv?
Är det en hobby? Folk som är avundsjuka, eller inte lyckats med samma saker, som inte nått sina mål eller tatt sej dit dom vill, dom ska sitta o förstöra o såga ANDRA som faktiskt HAR lyckats?
Eller ska man trycka ner dom som redan är svaga? Dom som redan är nere på botten?
Schysst spelat.
så till alla, om NI någongång kommenterat elakt, never ever do it again.. det är INTE okey.


ni vill jag att ALLA ni som läser våran blogg, ska gå in på isabellas blogg, lläsa hennes grymma,fruktansvärda text och lämna en kommentar.. det minsta man kan göra.

xoxo Erika

Kommentarer
Postat av: E

Tro inte på den bullshiten hon skriver! Hon ljuger så sjukt mycket.

Äcklig är vad hon är. Får rysningar, du var ju med själv när hon tryckte ner nellie till tusen! fyfan

2011-12-03 @ 00:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0