SM 2011, im back

Jag är tillbaka... har inte haft nått internet, därav ingen uppdatering.
jahopp.. då va SM 2011 avklarat, mitt sista SM med Drömmis..
ni kanske vill ha resultat?:

Warm up: 0 fel, SPÄND o liite seg va han här pga att han tittade på alklt runtomkring, stog två bilar inne på banan+ en stooor equipe"vagn" o lite annat, men vi nolla o ja, han va fin!

Kval I: PIGGTURBOPONNY.se, han va sjuukt pigg, faktiskt FÖR pigg... Körde lite sitt eget race o jag hade inte så mycke att säga till om, men 1-7 va ändå bra, sen på 8:an så va det en väldigt kort sväng till en stoor oxer o så stog en bil i hörnet som va läskig, så vi kom inte ut i svängen-my bad
kom fel, båda hängde frammåt o ja, ett stog blev de.. sen så va det en ganska kort sväng fram till 9 a b c, jag tryckte till med skänkeln mitt imellan 8-9, o då bockade han.. kom HELT fel pga de o ja, vi va ute ur matchen.... men för övrigt hoppa han bra

hoppade därför ingenting på lördagen, man kunde hoppa en LB men det kändes onödigt..

B-final: HUR FIN SOM HEEELST!!! Gaaah va grym han va här, de va en a:0 så vi sattsade reejält! Red faktiskt riktigt fort, tog snävaste svängarna, vände skit kort runt stöden o han va grymt taggad, alldeles lagom pigg o lydig, meeen så pilla han ner 8:an(NÄST SISTA) sååå lätt, den rulla av o ja 4 fel blev det men en toppen runda att avsluta med.. MEN hade vi inte rivit, ja då hade vi haft en fjärde placering med oss hem.. fasen oxå! men ponnyn va yammi all way!

packade ihop allt efter att jag hade ridit o sen drog vi oss hemmåt----> bytte om @ home, sen konfa grejj 4-7
nu sitter jag här hemma, hungrig,trött o allmänt seg.. men gladare än va jag vart på länge- känns gött!
o ett STORT FETT GRATTIS TILL ALLA MEDALJÖRER:

B-ponny:
Guld- Cajsa Soberon , Rinroe Rock it
silver- Tom Svitzer , Oliver
brons- Julia hallberg , Flying Dragon

C-ponny:
guld- Alma Ljungberg Atlas
silver- Kajsa Andreen , Nosy Nobby
brons- Zandra Svensson , Sputnik

D-ponny:
guld- Frida Mårtensson , DRISHOGE Bobby Sparrow(DRIISHOGE)
silver- Philip Carey , Flamingo Fly
brons- Katarina Bork , Istoriah La Bree

SJUKT MYCKE GRATTIS, o CAJSA SOBERON som gör sitt FÖRSTA o sista B-PONNY SM, VINNER! GRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTIS!!!

o alla andra som gjort grymma rundor, kämat o allt, grymt jobbat!

Nu lämnar vi SM 2011, går vidare o siktar frmmåt---> Baltic cup, sen christmas show yeah
(bilder o lite filmer kommer ifrån SM:et snart, även lite shopping resultat)


min finaste älskling... du är en DRÖM

xoxo Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0