nåra sanna grejjer

jag älskar flingor. HAHA
kan helt seriöst äta upp ett stort cornflakes paket på en dag xd... gaah, vad hade jag vart utan flingor?? Nä, inga flingor=ingen erika
Mitt största hinder på banan,i skolan,i livet är jag själv. HAr väldigt lätt för att vara onödigt tuff mot mej själv,ställa höga krav osv...någonting jag kämpar med vaarje varje dag!
ehm... jag har ALDRIG sett en skräckfilm.. aldrig någonsin in my life! Brrr... fattar inte grejjen, allt är asläskigt,man är sjukt rädd o får dödsångest typ,skriker,o sen så får man mardrömmar xd KUL grej de där med skräckfilm, eller?
min favvo låt är helt seriöst den här:
hur taggad blir man inte eller?? mmmh
xoxo Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0