me myself and I

Min största fiende är... jag
jag är själv min största fiende, mitt största motstånd o är ivägen fpör mej själv många gånger..
har svårt att se mina bra sidor, för att se vad jag gör BRA o vad som jag faktiskt kan, skit svårt.
Jag sätter ofta stopp för mej själv o brgränsar mina möjligheter bara för att jag fastnar i negativa tankar,för hur lätt är det inte att trycka ner sej själv i skosulorna o bara va tråkig o negativ mot sej själv? hur lätt som helst om du frågar mej.
Jag jobbar hårt för att komma ur detta, o jag har mina underbara vänner som stöd... o det betyder sjukt mycke<3
har lixom kommit in i en ond cirkel där jag först o främst ser det "dåliga".. typ som när jag kommer ut ifrån banan så är det första jag tänker od et första jag säger(oftast) vad som jag inte va nöjd med..why?? Inte en aning faktiskt..sjukt onödigt..
så detta är det jag jobbar med mest just nu, mitt största "problem".. ode t är jag?
jag sätter så höga krav på mej själv,tänker.. fööör mycke,granskar allt jag gör,hur jag ser ut,vad jag gör,när aaalt! o jag är nog för prefektionistisk o det är det som gör det svårt... så från o med N U ska jag försöka bli bättre på att vara snäll o positiv, mot MEJ SJÄLV.. knäpp sak att säga men, it's true
snackade med min älsakde Louise precis, förstående x1000, bästa råden o underbaraste tjejen.. du är guld värd!
nu sticker jag ut i stallet, o sen ska jag ställa in, gå igenom passert o BARA se ALLLLLTT bra! från o med N U
xoxo Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0