lite tankar om bloggen osv

www.siiimplythebest.blogg.se. Startades för nästan ett år sedan nu...
i början, ja då la jag inte ner särskilt mycke tid på bloggen, inga jätte intressanta inlägg och kunde blogga var annan var tredje dag.. bra update eller hur?
Men nu det senaste, eller under hela sommaren, så har jag verkligen lagt ner massor av min tid på att göra många inlägg.. o försöka komma på tänkvärda intressanta inlägg, som blandas med lite små korta och vardags inlägg. Jag ska förska bli mycket bättre på videobloggar och filmer, men min dator vill inte alltid. Jag ska ladda in massor av häst bilder, sjukt längesen! Och jag ska skriva LÅNGA INTRESSANTA inlägg... bara för er.

jag vill att den här bloggen ska vara läsvärd, ska vara intressant, ska vara rolig och inbjudande, peppande och frammåt.. men den ska också innehålla djupa inlägg.. inlägg där jag öppnar mej och säger saker som finns i måna tankar. Det ska finnas massor av filmer, videobloggar,musik tips. Och jag ska skriva, ÄNNNU mer än innan, ännu bättre och allt.. ska vara TOP!
för jag vill verkligen att den här bloggen ska vara en insperationskälla för många, ett pepp, och man ska känna att man bara viiill klicka in på www.siiimplythebest.blogg.se.

jag ska verkligen försöka med detta nu. från och med NU kommer det vara mycket mer av allt. En blogg med extra allt helt enkelt, en grraaaandiooosa!
så va säger ni? låter detta bra... hänger ni kvar med oss? Utvecklar bloggen MED oss??
för isåfall... Leeet's go!

xoxo Erika

Kommentarer
Postat av: Ida Bernhardsson

HejsN!! VART HAR NI GORT ERAN DISAGN :) SVara på en kommentar på min blogg<3333:)

2011-12-23 @ 10:57:30
URL: http://www.Ponnytop.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0