jag....

mår inte bra... känner mej lite illamående, har ont i magen o ja.. inte bra helt enkelt
sjukt jobbigt,.. men jag hinner vila 30 min till innan Eve kommer o rider, ska rida Khairo lr Harry med henne, sen rider jag den andra med mamma o carro vid 9 tiden.
Vart o galopperat Drömmis har jag iaf, han va SJUKT pigg o MESIG xd
haha han är för söt, blir rädd för småsmå saker, gull<3
imån är de onsdag, rida 3 hästar + packa ALLT inför SM 2011...igen
yeepp, om 2 dagar är det dags igen, sista sm:et med Drömmis.. vilket gör det sjukt speciellt, men det tar vi inte nu.
såhär seer dagarna inna/SMet ut:
Onsdag- packa+rida
Torsdag- skola till 12, sen rida 3, åker vid 4 tiden
Fredag- warm up ÖA+ SM kval I msv B
Lördag- Kval II Msv A
Söndag- A/B-final + konfirmations sak när jag kommer hem o sen rida Harry + Khairo

yepp, så ser det ut just nu... SÅKLART kommer LIVE update ifrån SM:et!

xoxo Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0