HÖJDEN av pinsamhet

Idag är dagen med STORT D!
IDAG har gjort en av dom PINSAMASTE sakerna jag någonsin gjort.
Jag hade på mej mina ÄLSKADE skinnbyxor ifrån nelly.com,love till dom..
Ja i alla fall, jag o becca stog vid ena änden av våran stora skola(inhomhus) och så skulle ja visa hur vig jag va, haha
så jag sträckte upp benet i luften, och kom as långt upp.! SÅ ja bah: Vänta ja gör de igen, titta här:
Och så gör jag likadant igen, och vet ni vad som händer??
JO MINA BYXOR....SPRICKER , inte i sömmen utan lixom mitt på, skinent bara delar sej o spricker, och bakom kommer några i 9:an... DET, kallar jag pinsamt!
och som tur va så tror jag inte nån han reagera, hahaha.. och så hade jag turen att vi stog utanför en toalett, så jag fick snabbt FLY in på toan o låsa.. och där satt jag o becca o DOG av skratt!!
sen fick vi gå lååångsamt tillbaka genom hela skolan och becca fick gå bakom mej o täcka med jackan xD
Sen fick jag resten utav dagen(detta hände vid 11) gå i MJUKISBYXOR! Eftersom vi ahde idrott så ahd eja me mej mjukisar... och det är SÅ inte MIN STIL! Ush.. inte mjukisar för mej!

DETTA va höjden av PINSAMHET!



Har NI någonsin avrt med om nått LIKNANDE eller något galet PINSAMT??
please kommentera, så jag slipper känna mej så ensam.. HAHA

xoxo Erika

Kommentarer
Postat av: Felicia

Hahahaha, jag gjorde så när jag böjde mig ner , PINSAMT !!

2011-11-28 @ 19:17:07
Postat av: Matilda

hahahahahaha ! vi lekte en lek i 6:an, oxå halkade jag så mina byxor sprack till knäna.... hehe.. men jag fick ta på mej idrotts byxor, S J U K T P I N S A M T ...

2011-11-29 @ 21:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0