@@

haft problema med de interneto, så därför ingen bloggning föräns nu..
men HEJ!
Red Dröm i ridhuset idag, innan alla träningar började.. hacket åkte på idag, funka ganska bra, han va VÄLDIGT mesig bara, haha men annars gick det bra..
Sen gick jag in, och STEKTE PANNKAKAOR, stolt*
Jag ör värdelös på att steka pannkakor.. ibland- och idag va en sån dag xd blev lite sådär halv bra, trasiga,knapriga.. men de funkade ändå, haha
eve kom vid 19.20, red Harry o hoppa lite.. jag red carro samtidigt.
Eve o Harry hopapde super idag! känns ätte roligt o jag tror det blir super bra! VArför red eve harry kanske ni undrar? Jo, jacky är inte riktigt igång för att gå en sådan stor tävling som Grevagården, så därför erbjöd jag idag henne att hoppa harry tors-fre o ha han hela helgen, men jag tävlar lör-sön.. blir toppen så!
efter carro blev de Khairo, BUS pigg ponny idag, o pretty strong! men det gick bra, han är fräsh o VI är galet taggade inför baltic+ debut i msv B+5.. yeeee
har även packat lite outfits inför helgen oxå, fick ihop nåra riktigt grymma.. gött
vad gör ni i helgen??


xoxo Erika

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken stad och vilket stall har ni era hästar i ? :)

2011-11-29 @ 22:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0