Dagen.. den låånga dagen!

PUH*
Äntligen inne efter en GALET lång dag, med GALET mycke att göra!
Gick i skolan, skämde ut mej o hade allmänt sjukt kul och ångest över att gå i mjukisar, haha..inget fel att gå me mjukisar, absolut inte.. men de är INTE min grej!
Sen kom jag hem vid 4, åt lite och tog de lugnt, bytte till svarta jeans o sedan drog ja och mamma till kungsbacka-kungsmässan. Kika efter skor, men jag hittar verkligen inte dom jag söker.. GAAH@@
Stack in snabbt på Lindex, köpte underkläder..  BEHÖVDES!
sedan in på Gina Tricot, love that store! Hittad eett par AWSOME jeans/byxor som liknar skinn men ändå inte.. lixom lite glansit tyg men ja.. ni får se imån,.. AS snygga! Dragkedjor i guld på båda sidor som fickor och längst ner på benet.. SÅ SJUKT SNYGGA! Lätt snygagste byxerna i min garderob... L Ä T T, och dom ersatte helt klart mina skinnbyxor som sprack idag(ooops) till o med, mycke snyggare! Tummen upp för de! köpte även en pälskrage på H&M att ha utanpå en jacka.. blev SJUKT snyggt tillsammans med en grym jacka,och nya byxorna!
sen då när ja kom hem bytte jag om o gick ut i stallet, red carro först..
HOPPA stog på schemat för ALLA idag,.. Gick grymt bra!
Hopapde alla julhinder, hon tyckte de va lite läskigt i början, de första 3 sprången men sen vande hon sej.
Hoppade tillslut några språng på 1.20-1.30 och hon bara FLÖG över hur lätt som helst.. och hur fort som helst. HAHA nä, men PIGG va hon idag!
Sen hoppade jag drömmis lite, bara några språng för att det är kul!
hoppade alla julgrejer, de mesta på 1 m bara för att skutta lite, o sen tog jag ett räcke på 1.10, i full fräs1 xd eftersom snuttis blev rädd för ikeapåsen i hörnet.. MES
Och sen så säger pappa:- Ta den---> o pekar på en oxer, som ligger på 1.20(msv A) ja bah- aha, okej..
och så bara ride rvi på, ohan tar tag o bara suger sej imot hindret och hoppar ett G R Y M T språng! högt över o bara flög! Så underbart att känna att han är i T O P form!
Avslutade denna goa dag med att ta ut Khairo 22.15 ;)
Hopade bara lite på alla hinder, några oxrar på 1.20 och ett räcke på 1.30.. Och jag ska säga, han tar inte äns i! Han bara stampar till o så är han över, ingen big deal! SÅ SJUKT grym häst jag har va.. LOVELY!
så nu.. är jag finally inne, och té+dusch står på listan... gó natt så hörs vi imån!
xoxo Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0