blir många svar på tal nu, men -->

Anonym om Guldvärd.:
Vill absolut inte lägga mig i sådär eller starta något bråk. Endast uttrycka mina åsikter.

Inom hästsporten, speciell ponnyhoppning är det alltid ponnymammorna som är värst. Det är säkerligen en ponnymamma som suttit och kollat upp hennes resultat vilket egentligen är förjävligt. Men sen å andra sidan så tycker jag lite och så regler bör följas. Menar kan en hoppa med bara två nollor så kan flera. Jag själv vill megamega gärna hoppa msv men fattas en nolla i la fortfarande men inte startar jag för det. Det var säkert så för henne bara att hon ville hoppa SM. Många vill hoppa SM, det vill jag med. Men reglerna är satta för att följas. Förstår henne mamma/tränare missförstod men tycker de flesta bör veta om TR på den nivån enligt mig :)
Anonym:
Jag känner Cajsa, och hennes mamma, och det va rinte så att hon hopapde msv bara för att hon ville till SM, även om hon inte var kvalad, utan hennes mamma hade inte riktigt koll på reglerna på ponny, utan trodde att det var tre placeringar, eller två nollor i LA, för så är det på storhäst. Och jag tycker ändå inte att en föreldra miss i regelverket ska drabba henne, för det var ju inte hon som gjorde "fel". Hon VAR bäst,. + Att det borde ha stoppats redan innan tävlingen började, eller under, men inte efteråt när det var avslutat och vinnaren var klar.

förstår hur du menar, och dessa inlägg är till för att uttrycka känslor och tankar.
kram Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0