5 saker ni kanske inte visste...

Kör på en lite rolig grej nu då!


1. Jag äter ALDRIG svamp eller ost. Det är något av det absolut värsta jag vet!

2. Jag är SJUKT morgonpigg. Har aldrig några problem med att gå upp på morgonen, går jätte gärna upp innan klockan 9. Om inte, får jag typ panik o ångest haha.

3. Jag har en fobi....för fötter! Fötter är det äckligaste ja vet..haha ja e lite knasig ibland.

4. Jag drömmer nästan aldrig mardrömmar, men den jag kommer ihåg met är från när jag var liten.
Den handlade om att jag låg fast spänd på ett bord och det fanns massor av onda djur som va typ 2 meter stora, och skulle äta upp mig. Det var älgar, kaniner, vargar och björnar. Kaninerna hade jätte stora kött ätande tänder!

5. Jág har jätte svårt att rida när det finns spån i svansen på hästen. Jag fixar verkligen inte det.
Svansen måste vara genomborstad!






Jaa haha en PYTTE LITEN del av hur knasig jag e... ;)







/emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0