Värsta dagen i mitt liv...

Kan ju bara säga att detta har varit en av de värsta dagarna  mitt liv.
Går INTE in på orsaken till allt osv men kan säga att jag har inte kunnat andas och svimmat...
Första gången jag svimma.. (var inne på sjukhuset) och skulle ta en tablett, svalde den på toan och började känna mig yr så tog en mugg o drack lite vatten. Sedan Fick jag upp toa dörren o då var allt jätte suddigt o jag trodde ja skulle spy , hann inte trycka på 'signal' knappen så personalen skulle komma utan allt blev suddigt och jag föll och slog i huvudet i en stol, (hann inte sätta mig i sängen) och (mamma var ute vid bilen o la i mer parkeringspengar) sen kommer hon in och hittar mig på golvet. Jag var väldigt chockad kan ja säg..Ush, sen mådde jag väldigt illa.
Ja dagen har varit hur kass som helst.
Jaja, det kan väl bara bli bättre, right?

/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0